Sunday, January 03, 2010

Sedutan Artikel MIDI - PERISIAN PERANCANGAN KEWANGAN MINI

Mula menulis dalam MIDI : Tahun 2009
Tajuk Ruangan: Mengurus Kewangan
Mukasurat: Bergantung pada pihak editorial
Tajuk: PERISIAN PERANCANGAN KEWANGAN  MINI 
Bil 80 Jan 2010
.....Untuk pengguna biasa, perisian perancangan kewangan sepatutnya mengambil masa singkat sahaja untuk mendapatkan jawapan. Perisian sebegini saya gelarkan "Perancang Kewangan Mini". Ia sesuai digunakan oleh orang biasa dan mereka yang terlibat dalam kerjaya menasihati pelanggan dalam produk dan perkhidmatan kewangan. Oleh kerana ia direkabentuk untuk kemudahan penggunaan orang biasa maka sudah tentu ia tidak boleh dinobatkan sebagai jaguh antara perisian kewangan yang digunakan oleh perancang kewangan profesional. ....... (sambungan)
....Dalam masa 10 minit sahaja seorang pengguna yang mempunyai sedikit kemahiran komputer dan matematik sekolah rendah sudah boleh melihat hala tuju perancangan kewangannya. Perisian ini ditulis dalam Bahasa Inggeris, versi Bahasa Malaysia masih dalam pembangunan . ....

Artikel penuh - Beli Majallah MIDI di kedai-kedai buku, besar atau kecil berhampiran anda.
(Mereka yang berminat mendapatkan perisian ini, bukan percuma ya, boleh menghubungi saya H/p atau email untuk diajukan kepada pihak yang berkenaan. .)

2 comments:

Unknown said...

macam mana nak beli ?

Sunthara said...

Mudah sahaja,hubungi saya di email saya ilmudigital@gmail.com. Saya tidak dapat kesan email saudara mahupun mengakses profile blog anda.