Sunday, January 22, 2012

MERAMAL NILAI PRODUK PELABURAN


Mula menulis dalam Mingguan Wanita : Tahun 2003 
Tajuk Ruangan: Mengurus Kewangan
Tajuk Artikel : MERAMAL NILAI PRODUK PELABURAN
Bil 1471 Jan 2012
....... Apa yang ingin saya kongsi kali ini ialah ilmu meramal pergerakan harga alat pelaburan tidak kira saham, emas, perak atau komoditi. Oleh kerana saya bukan seorang pakar peramal pergerakan harga dan kekurangan masa belajar kemahiran ini saya mencari seorang cikgu untuk bertukar fikiran. Beliau memberikan pendedahan berikut menggunakan emas sebagai contoh,mereka yang tidak suka pelaburan emas masih boleh mendapat manfaat kerana tekniknya masih sama. Tidak kiralah forex (currency) komoditi (kopi,jagung,gandum) asasnya tetap sama.
Tentu ada yang akan bertanya adakah harga semua ilmu ini sama dengan sebuah kereta kebal. Jawapannya ya di suatu masa dahulu. Kini dengan teknologi komputer dan platform internet, ia kini boleh diamalkan oleh mana-mana pelabur yang sanggup luangkan masa untuk belajar.

(Untuk pembacaan seterusnya dapatkan Mingguan Wanita di kedai-kedai buku, besar atau kecil berhampiran anda.)
Hubungi saya (emel atau hantar SMS 0178719444) untuk membeli 3 kursus ramalan sedemikian dalam Bahasa Malaysia secara berasingan bagi emas, perak dan saham masing-masing. 3 kursus ini tidak dijual di mana-mana kedai di Malaysia.

No comments: