Thursday, February 28, 2013

CARA MENAMBAH PENDAPATAN TANPA KERJA PART TIME

Mula menulis dalam Mingguan Wanita : Tahun 2003 
Tajuk Ruangan: Mengurus Kewangan
Tajuk Artikel : CARA MENAMBAH PENDAPATAN TANPA KERJA PART TIME
Bil 1528 Feb-March 2013

Katakan anda (yang sudah bekerja)sekarang menghadapi kesempitan wang contohnya dalam bulan ini semua wang gaji sudah digunakan sepenuhnya untuk keperluan hidup dan perbelanjaan-perbelanjaan lain. Anda tidak ada masa untuk mencari pendapatan tambahan melalui sebarang bisnes part time atau kerja sambilan. Bagi anda masa dengan keluarga lebih mustahak daripada berlari ke sana ke mari kejar wang poket. Anda juga tiada modal untuk melabur, maksudnya tiada modal untuk menjana wang melalui dividen. Anda juga tidak ada hartanah tambahan untuk disewa kepada orang. Cuma satu hartanah sahaja iaitu rumah tempat tinggal keluarga, itupun masih di bawah cengkaman bank. Jadi bagaimana anda boleh menaikkan wang masuk supaya tiga  bulan dari sekarang dan seterusnya tidaklah sesak sangat? Ada wang lebih untuk berbelanja contohnya RM200 setiap bulan sedangkan enam bulan sebelum ini memang cukup-cukup makan sahaja?.......Kursus digital ini boleh memberi ilmu dan bantuan sokongan untuk melakukannya. Ini bukan bisnes tambahan atau kena menambah masa kerja.
(Untuk perincian artikel dapatkan Mingguan Wanita di kedai-kedai buku, besar atau kecil berhampiran anda.)
Pembaca yang ingin mendapat preview PERCUMA kursus ini boleh menghubungi saya melalui sms atau email. Kursus penuh disajikan dalam format pdf, audio, video dan kad sokongan VIP . Ada peta minda (mind map) juga. Kursus ini hanya sesuai untuk mereka yang MAKAN GAJI dengan orang lain. Tidak sesuai untuk mereka yang berniaga sendiri.



19 comments:

Anonymous said...

bagaimana ya?

Anonymous said...

Bagaimana caranya

Sunthara said...

Hantar mesej ringkas ke email atau sms saya. Email dan no hp saya ada di sebelah kanan sebelah atas. Terima kasih!

Unknown said...

Maaf tak dapat nak sms sbbguna phone.Tak nampakno phone u.bole email pd saya mazuramusa@gmail.com.Sayaminat nak tau lanjut

Sunthara said...

Cik Mazura, saya sudah hantar ke emel anda. Tentang np handphone saya patut menyatakan ia di sebelah kanan atas "muka utama blog saya". Bukan di muka komentari ini.

Unknown said...

boleh beri detail di email saya tak .. ariffdmedia@gmail.com

Sunthara said...

Ariff, saya sudah hantar perincian ke gmail anda.

Unknown said...

Email sya ye topex_xxx@yahoo.com

Sunthara said...

Taufik, saya sudah hantar maklumat ke emel anda.

Anonymous said...

leh email kn kpd saya x? ina_catmeow@yahoo.com.my

kamariah said...

email saya kaey75@gmail.com..tq

kamariah said...

email saya kaey75@gmail.com tqvm

Sunthara said...

Kepada kamariah dan ina_catmeow, saya sudah balas ke email anda.

Anonymous said...

Tlg email sy azim_mastura@yahoo.com

Sunthara said...

Kepada azim, saya sudah balas ke emel anda.

Anonymous said...

Boleh emailkan maklumat tersebut : dl_fad83@yahoo.com

Sunthara said...

difad83, saya sudah email maklumat

Unknown said...

saya berminat untuk join..tolong emel ke paifairus@gmail.com

Sunthara said...

pai fairus, saya sudah emel ke emel anda.