Tuesday, March 19, 2013

JANA WANG CARA IBDR

Mula menulis dalam Mingguan Wanita : Tahun 2003 
Tajuk Ruangan: Mengurus Kewangan
Tajuk Artikel :  JANA WANG CARA IBDR 
Bil 1530 March 2013

Dalam artikel kali ini saya akan berkongsi cebis-cebis pengakuan dari wanita-wanita sebenar yang sudah mencapai wawasan mereka iaitu bekerja dari rumah.
Gelaran lain bagi mereka ialah IBDR (ibu atau isteri yang bekerja dari rumah). Untuk pembaca yang ada akses internet saya berikan laman web untuk dilawati dan kalau mahu berkenalan dengan tuan empunya laman. Tetapi awas saya tidak ada kaitan dengan jenis bisnes yang mereka lakukan. Segala risiko akibat hubungan sosial atau bisnes nanti kena tanggung sendiri. Jangan cari saya ya!.........

(Untuk perincian artikel dapatkan Mingguan Wanita di kedai-kedai buku, besar atau kecil berhampiran anda.)

IKLAN : Kalau anda mahu mendapat buku panduan buat duit dari rumah yang ditulis oleh kenalan saya (juga seorang wanita IBDR) hubungi saya untuk mendapat sampel kandungannya.


No comments: