Sunday, November 29, 2009

Sedutan Artikel Mingguan Wanita - PEROMPAK BANK INTERNET

Mula menulis dalam Mingguan Wanita : Tahun 2003
Tajuk Ruangan: Mengurus Kewangan
Mukasurat: Bergantung pada editorial sekitar 76, 80 atau 86
Tajuk: PEROMPAK BANK INTERNET
Bil 1358 Nov 2009


Kali ini saya ingin berkongsi pengalaman saya terserempak dengan penyangak internet. Biasanya untuk pertemuan-pertemuan  sebegini saya akan campakkan dalam ”bakul sampah” email saya. Tetapi untuk manfaat pembaca setia semua, saya berlakon seolah-olah tidak sedar akan kegiatan sedemikian. Kaji teliti setiap rajah yang diberikan di sini kerana ia memberi banyak tips menghidu pencuri licik ini. Fikirlah dua tiga kali samada sudah bersedia melakukan urusniaga perbankan di internet.
(Penafian – Semua rajah dan penerangan dalam artikel ini tidak merujuk secara khusus kepada mana-mana bank  tetapi sebagai panduan sejagat untuk sebarang transaksi perbankan internet.)

Artikel penuh - beli Mingguan Wanita di kedai-kedai buku, besar atau kecil berhampiran anda.

No comments: